Επικοινωνία μαζί μας

Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

ΠΑΛΙΑ ΛΑΙΚΑ MIX by ^Z54^ [ 1 of 6 ]


ΑΛΙΑ ΛΑΙΚΑ MIX by ^Z54^

Tracklist:
1.ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ - Ψυχούλα μου
2.ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ - Το ενα ποτήρι πάνω στ' άλλο
3.ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΡΠΙΝΙΑΔΗΣ - Εκατομμύρια να μου χαρίσουν
4.ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΕΠΑΝΗΣ - Χρόνια πολλά και ώπα
5.ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΡΠΙΝΙΑΔΗΣ - Νάμουνα το σεντονάκι (REMIX)
6.ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ - Σε πειρασμό με βάζεις
7.ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ - Είμαστε τώρα
8.ΒΑΣΩ ΧΑΤΖΗ - Εμένα μην με κλαίς
9.ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΣ - Ακόμα κλαίω
10.ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΝΤΟΛΑΖΟΣ - Θα σε ζητώ
11.ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΕΡΛΕΓΚΑΣ - Όλα τά ΄κανες ρημάδια
12.ΒΑΝΑ ΔΡΟΣΟΥ - Ο αλήτης
13.ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΟΡΕΝΤΖΟΣ - Μη φύγεις ποτέ
14.ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΝΤΟΛΑΖΟΣ - Καλύτερα τυφλός
15.ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΕΠΑΝΗΣ - Με φτάνει αυτό πού έπαθα
16.ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΙΓΥΠΤΙΟΣ - Good night αγάπη μου
17.ΑΝΔΡΕΑΣ ΖΑΚΙΝΘΗΝΑΚΗΣ - Σε λατρέυω σ'αγαπώ
18.A .ARBANITIS - Γύρω μου όλα αγάπη σε λένε
19.ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΑΝΙΣΗ - Με συγχωρείτε
20.ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΦΑΣΗΣ - Μονά ζυγά
21.ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΕΠΑΝΗΣ - Σβήσε με κυρά μου
22.ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΙΖΟΣ - Οι φιλίες
23.ΒΑΙΟΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ - Ο χωρισμένος
24.ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ - Ο Άσωτος
25.ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΕΡΛΕΓΚΑΣ - Ενός λεπτού σιγή
26.ΚΟΡΝΗΛΙΟΣ ΞΕΝΗΤΙΔΗΣ - Σπίρτο και βενζίνη
27.ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΑΝΙΣΗ - Αλλιώτικη περίπτωση
28.ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΑΝΟΣ -Ανταμώνουμε εραστες
29.ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΦΑΣΗΣ - Χαμένος γελασμένος
30.ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΗΣ - Τώρα θέλω τώρα
31.ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ - Η φωτιά
32.ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΣ - Γιατί δέν με κοιτάς στα μάτια
33.ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ - Χρόνια σου πολλά
34.ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ - Δεν με προσέχεις
35.ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΟΛΟΓΟΥΡΑΣ - Δώς μου να πιώ

Η λίστα αφορά και τα 6 βίντεο

Δεν υπάρχουν σχόλια: